Korte Veenteweg 11a
8161 PC Epe
T 0578 - 61 23 97
receptie@tandartsepe.nl

PatiŽnteninformatie


Afspraak
Bij Centrum Mondzorg Epe kunt u terecht op afspraak. Onze patiënten kunnen binnen 14 werkdagen terecht voor een controle. Bij een periodieke controle bekijken we de status van uw gebit en beoordelen of extra behandeling noodzakelijk is. In overleg met u zorgen we ervoor dat de verschillende behandelingen zo veel mogelijk op elkaar aansluiten. Wij houden daarbij rekening met uw wensen en uw beschikbare tijd.

Een afspraak maken, wijzigen of annuleren kan zowel telefonisch als bij de receptie. U wordt verzocht op tijd aanwezig te zijn. 
 

Behandelingen vinden uitsluitend plaats op afspraak. Dit betekent dat wij een strakke planning hanteren en dat ons hele team de behandeling heeft voorbereid en volledig voor u klaarstaat bij aanvang van uw afspraak.  Wij verzoeken u om alleen in geval van uiterste noodzaak een afspraak te annuleren. Het maken van een afspraak is niet vrijblijvend en is altijd persoonsgebonden. Bij het maken van een afspraak stemt u automatisch in met onze ANNULERINGSVOORWAARDEN:

Als om welke reden dan ook een afspraak niet kan doorgaan, dan kunt u dit tenminste 24 uur van te voren op werkdagen tijdens kantooruren telefonisch aan ons doorgeven. Voor afspraken die niet worden nagekomen of korter dan 24 uur van te voren worden geannuleerd brengen wij kosten voor de gereserveerde kamer in rekening: per tijdseenheid van 10 minuten € 20,-. Bij een telefonisch gemaakte afspraak is de genoteerde tijd in onze agenda bepalend.

 

Spoedgeval
Neem bij ernstige pijnklachten contact met ons op. Als u vóór 9.30 uur belt wordt u nog dezelfde dag geholpen.
Bij een spoedgeval na openingstijden en in het weekend hoort u via onze telefoonbeantwoorder wat het telefoonnummer van de dienstdoende tandarts is.

Ons telefoonnummer is 0578 - 61 23 97.

Houd pen en papier bij de hand voor het noteren van gegevens.

Begroting
Tijdens een consult kunt u advies krijgen over een behandelplan van uw gebit.
Wij zullen de mogelijkheden en de wijze van behandelen uitvoerig met u bespreken . U kunt dan eventueel bij uw zorgverzekeraar informeren naar de vergoeding voor deze behandeling.

Patiëntentevredenheid
Wij meten met regelmaat de klanttevredenheid om op de hoogte te blijven van uw wensen en behoeften. Vanzelfsprekend kunt u dit ook melden bij de receptioniste en/of de tandarts.

Klachten
Wij doen er alles aan om u de beste tandheelkundige zorg te bieden en hebben daarover graag goed contact met u. Mocht het een keer voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig informeerden of behandelden, dan vragen wij u dit eerst persoonlijk met ons te bespreken. Voor ons is het belangrijk te weten dat u een probleem hebt, of niet helemaal tevreden bent. Wij willen u graag uitleggen waarom we iets op een bepaalde manier hebben gedaan en meestal lost dit onduidelijkheden op. We vertrouwen er op dat we gezamenlijk een oplossing vinden. 

Informatiepunt
Wilt u meer informatie over tandheelkunde en tandheelkundige behandelingen, dan kunt u terecht op www.allesoverhetgebit.nl of telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP, tel: 0900 202 5012, € 0,15 per minuut). Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie NMT.

 

Klachtenregeling 
Indien we gezamenlijk niet tot een voor u bevredigende oplossing komen, dan kunt u terecht bij de NMT-klachtenregeling waarbij wij zijn aangesloten. Deze regeling voldoet aan de eisen die de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector aan iedere zorgaanbieder stelt. Aan de klachtenregeling zijn geen kosten verbonden.

 

Medische gegevens
Voor ieders veiligheid verzoeken wij u om ons steeds te informeren omtrent medische bijzonderheden, zoals zwangerschap, medicijngebruik, ziektes, infecties, afwijkingen, etc.

 

Privacyregeling en geheimhouding
Patiënteninformatie wordt niet aan derden door gestuurd of verteld zonder overleg met de tandarts en met mede weten van de patiënt. Alle informatie blijft binnen het praktijkpand, behalve als het informatie betreft voor een specialist of huisarts, die de informatie nodig heeft voor medisch onderzoek (verwijzing).



 

12 - juli - 2017
Overname tandartspraktijk Wolters
De patiënten hebben inmiddels persoonlijk bericht gekregen over de gang van zaken. Zij hoeven niets te doen. Vanaf 1 augustus vinden alle controles en behandelingen – ook de al gemaakte afspraken - plaats bij Centrum Mondzorg Epe waar de patiëntendossiers dan ook naartoe verhuisd zijn.

  ...
28 - juni - 2017
Vacature
Wij zoeken iemand om ons tandartsassistententeam uit te breiden op flexibele basis ...
29 - november - 2016
Aanvullende verzekering voor de tandarts kiezen?
Aanvullende verzekering voor de tandarts kiezen? 9 tips! ...
6 - oktober - 2016
Microscoop voor wortelkanaalbehandelingen
    ...
19 - januari - 2016
Tevredenheidsonderzoek
Enquette ...
19 - januari - 2016
Zakelijk Gezien
...
12 - maart - 2015
TV opnames bij Centrum Mondzorg Epe
Vandaag werden er tv opnames gemaakt voor het programma LifestyleXperience van RTL4.  ...
19 - februari - 2015
Orthodontie bij Centrum Mondzorg Epe
Centrum Mondzorg Epe biedt alweer enige tijd orthodontie aan voor zowel kinderen als volwassenen. ...
26 - november - 2014
Centrum Mondzorg Epe avondopenstelling
Centrum Mondzorg Epe avondopenstelling ...